zondag 1 september 2013

Diabeatitrun de laatste

Op 12 oktober ga ik meedoen aan de Diabeatitrun. Hier kun je mijn motivatie lezen waarom ik mee doe.
Ik heb sponsorgeld nodig en heb daarom besloten om sleutelhangers te haken en deze te koop aan te bieden. De prijs is hoog, dat besef ik, maar het is voor een goed doel. Kopen betekent:
Samen Diabetes Verslaan!

Op de foto's staan voorbeelden van wat ik al heb gemaakt. Wil je een item kopen, stuur me dan mail naar carina-smit@live.nl. Hierin leg ik dan uit hoe het met de betaling zal gaan en kunnen we afspreken hoe je je haakwerk wilt ontvangen.
De sokjes, het telefoonhoesje en de ronde sleutelhanger kunnen met de gewone post in een wat stevigere envelop mee. Hiervoor breng ik extra €1,80 in rekening.
De vogeltjes passen hier niet in en zullen per pakketje verstuurd moeten worden. Hiervoor breng ik extra €6,75 in rekening.
Ophalen in Rotterdam (Nesselande) is natuurlijk gratis!

De telefoonhoesjes:


Deze hoesjes kosten €10,00 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten